donderdag 19 april 2012

nieuws van alle dag

Zo, ik zie dat het alweer ruim 2 weken gelden is dat ik mijn blog heb bijgehouden.
ja de tijd gaat zo snel, voor je het weet is er weer een half jaar voorbij en dan moet je alweer voor controle in het UMCG komen ( volgende week donderdag ga ik er weer "even"naar toe)
De tentamens van jerry zijn gelukkig achter de rug en a.s. maandag en dinsdag gaat hij Engels en Economie nog herkansen voor een hoger cijfer, hij staat er gelukkig goed voor.
Kwam er dus achter dat hij over 3 weken al examen moet doen, nou dat vind ik best wel spannend maar heb vertrouwen in hem ( hij studeert er hard voor en ik gun het hem zo).
Jordy is afgelopen week begonnen bij de Vomar en dat bevalt ook goed, jeetje wat worden ze toch groot.
Mijn moeder zit nu in een kuur van bestralingen en doet het echt heel goed, ben trots op haar zoals ze het ondergaat, het zal je gebeuren als je 77 bent.
De laatste tijd komen er weer vrienden van vroeger op mijn pad waar ik veel contact mee heb en dat doet me veel goeds.
Merk nl wel dat alles toch steeds moeizamer gaat en dan is hulp van vrienden heel erg welkom.
Zo ga ik steeds meer nadenken over wat me te wachten staat en dan bedenk ik dat het voor mij een kwestie van ondergaan is en daarbij in goede handen ben maar wat denk je van de familie en vrienden.
Zij staan langs de zijlijn en kunnen niet anders als afwachten en hopen dat alles goed gaat komen, lijkt me heel erg moeilijk.
Daarom ben ik diegene die me na staan ( en zij weten zelf wel wie ik bedoel) zo dankbaar voor alles wat ze voor mij en mijn kinderen doen.
Nou, nu even iets anders als dat sentimentele gedoe.
Met de Pasen zoals ik al had geschreven lekker bij mijn moeder geweest, was erg gezellig met al mijn broers en zussen met de nodige kinderen.
Zaterdag weer even bij de jongens wezen kijkend die weer moesten voetballen.
Het was thuis dus kon lekker op de scootmobiel, al is het wat koud ik ben blij dat ik dan toche ven buiten kom.
De zondag is meestal een rustige dag want dan ben ik wat uitgeput van de zaterdag maar dat mag de pret niet drukken.
Afgelopen weken weer heerlijk gewerkt ( zou het verschrikkelijk vinden als dit weg zou vallen) , heerlijk met collega's onder elkaar.
Zaterdag weer naar de voetbal en voor je het weet is het donderdag.
Samen met Piroschka en Loes naar Groningen dus dat wordt in ieder geval een gezellig dagje.
Nou, ik laat wel weer wat van me horen als ik bij het transplantatieteam geweest ben ( niet dat ik denk dat daar iets spectaculairs verteld wordt maar ja).
Tot volgende week.

3 opmerkingen:

  1. Hey Dre, let op mijn woorden... het gaat gebeuren... maar ik moet eerst in Nederland zijn... dus zeg maar tegen dat team dat het zo rond begin juni prima uitkomt! ^_^

    Alle gekheid op een stokje, ik hoop echt dat er snel een oproep komt, dit mag zo niet langer. Helaas heeft niemand dat echt in de hand, maar ik gun het je zo.

    Dikke Thaise kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een leuke blog geschreven.
    En je hebt een druk leventje, heerlijk zolang het gaat.

    liefs Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi andrea
    leuk he zo,n blog
    vooral voor later
    als alles goed gaat zitten wij over 20 jaar glimlachend deze woorden nog eens na te lezen
    daar doe ik het voor en voor mijn kinderen zo maak je toch een mooi document
    liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen