vrijdag 27 januari 2012

Zo, na 2 weken na mijn ontslag uit het ziekenhuis weer een berichtje.
De eerste week dat ik thuis was, merkte ik toch wel dat ik weer aardig verzwakt was.
Dus de eerste dagen rustig aan gedaan ( niet dat ik anders kon hoor).
Vrijdags toch maar naar het werk gegaan, de antibiotica was klaar en prednison bijna. Daarnaast werd ik niet goed vanhet binnen zitten.
Lekker gewerkt en zaterdag samen met de jongens naar HBC geweest, gekeken bij onze neef Guido, die daar een wedstrijd moest spelen. Jerry was best onder de indruk van het spel en Guido won ( gelukkig maar).
Eigenlijk een heel gezellig weekend samen met Jerry en Jordy gehad ( kan ook nog weleens anders zijn met pubers).
Vanaf zondag heb ik echt het idee dat ik weer op mijn gewone niveau zit.
Wat ik wel vervelend vind is de vele bijwerkingen van de prednison ( als ik stop, hou ik zoveel vocht vast dat ik het gevoel heb uit mijn velletje te knappen).
Nou ja wat extra plaspillen en dan wachten we maar weer af.
Ik merk ook wel dat ik nu graag wil dat er nieuwe longen voor mij beschikbaar zijn (ja wie wil dat niet) dus laten we maar hopen.
a.s. week is het weer hectisch, Jerry heeft proefwerkweek en Jordy ook toetsen op school.
Nou denk dat ik ze maar iets moet verwennen zodat we allemaal goed de week doorkomen.
Maar nu eerst lekker weer weekend.
Groetjes
Andrea

3 opmerkingen:

  1. hoi andrea
    ik zie niet anders dan verzwakte en zieke lotgenootjes
    pffffffffff ik ben ook zo moe gewoon niet normaal
    mischien snakken we allemaal naar het voorjaar
    gewoon maar volhouden hoor
    zet em op
    liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil gewoon even laten weten dat ik je blog verhaal heb gelezen.
    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Andrea,

    hoe gaat het met je .

    Het is al zo lang geleden
    dat je je laatste bericht schreef.

    Groetjes Jip

    BeantwoordenVerwijderen