zondag 8 januari 2012

wel en wee afgelopen maand


Zo het nieuwe jaar is alweer begonnen, voor iedereen die ik nog niet gezien of gesproken heb: De allerbeste wensen en hopelijk brengt 2012 iedereen wat hij ervan hoopt en verwacht.
Voor mij houdt dit natuurlijk in dat ik dit jaar hoop op een transplantatie, maar ja zovelen met mij.
De afgelopen maand is voorbij gevlogen. Vlak voor de kerst nog aan een stootkuur Prednisolon want ja, soms werken die stomme longen niet echt mee.
Eindelijk mijn lange haar laten knippen, door alle medicijnen valt het uit en leek het wel of ik een dood konijn op mijn hoofd had, dus lekker kort, kreeg alleen maar positieve reacties.
1e kerstdag naar mijn moeder in Volendam geweest en daar heerlijk gegeten. Mijn broers en zussen hadden gezamelijk het eten voorbereidt en dat was in een woord HEERLIJK.
2e kerstdag lekker thuis met de jongens en toen gegourmet wat ook in de smaak viel.
Omdat mijn thuishulp een weekje vakantie had, kreeg ik vervangende hulp. Nou weet ik dat je blij moet zijn met wat je krijgt maar het is zo frustrerend als er een jonge jongen komt, je alles moet uitleggen en dan gaat het nog niet echt goed. Afijn, gelukkig is Anja er weer en die pakt alles goed op.
Oudjaarsavond naar de achterbuurtjes geweest wat heel erg gezellig was, lag om 2.00 in bed maar door de medicatie en het toch wat meer eten als normaal, lag ik tot 4.30 uur wakker.
Afgelopen week was ik eigenlijk nog vrij maar aangezien ik al een week vrij was geweest en toch niet veel anders kan doen dan tv kijken, computeren of lezen, ben je al gauw klaar, dus maar lekker dinsdag en vrijdag gaan werken.
Om me heen is iedereen gezellig ziek aan het worden met als resultaat dat ik er ook weer lekker op los hoest. Maar even afwachten hoe het uitpakt, anders maar een extra antibiotica kuurtjte.
Ik ben wel blij dat het weer redelijk is, kan ik lekker met mijn scootmobiel weg en kom ik nog een beetje buiten.
Jongens gaan vanaf morgen weer naar school, alles weer in het vertrouwde ritme.
Vandaag een heerlijk dagje voor de buis gekluisterd naar schaatsen kijken. Lekker hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten